Middag

Idag har jag pluggat hela dagen...eller iaf mer eller mindre...gick segt så fick roa mig med andra saker oxå...typ tv, å sova....hmmm....men men hoppas på mer krafter imorrn...

Ska börja fixa till mig lite nu...sen ska ja gå ut och äta middag med min älskade mammi! Ska bli jätte mysigt, känns som det var evigheter sen vi sågs ordentligt. Så ska skynda mig nu...blir iaf en grekisk resturang, det brukar alltid bli bra!

Har ett and par som flyttad in precis mitt emot vår ballkong=) Väntar på ungarna....dem e så söta när dem går runt här nere och ställer sig framför alla bilar när dem ska köra...så dem inte kommer iväg..hahha viste inte att folk hade så stor respekt för änder....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0