Äntligen....!

Äntligen går det att komma in hit å skriva lite grann=) Bara för att jag egentligen inte har tid å sitta här...borde läsa...men men nu funkade det så det gäller å passa på....

Vad har hänt sen sist då...en lyckad klassfest här i lördags! hade sjukt kul! sen bakis hela söndagen å sen blev ja sjuk....kanoners....antar att jag börjar bli gammal å inte tål att festa längre;)

Igår skulle pappa ha fyllt år...det var en jobbig dag...varken mamma eller Jens va hemma så jag drog med mig Anders till graven med blommor å kort å ljus...blev jätte fint när vi var klara där...=) Så det kändes bra iaf...

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket...datorn krånglar och sen måste jag läsa....igen...gör ju inget annat för tusan...jobbigt är det. Men i helgen ska jag vara ledig, vill vara ledig...en hel helg med min Danne! Vi ska ha det såååå bra!

Jag är iaf på om dansläger i sommar Frida=) vore inte helt fel! Saknar oxå United Feet tiden, skulle vilja uppleva VM i oslo en gång till, bara för känslans skull! Spänningen och glädjen när vi kom till final! Underbart! Vill samla ihop hela gänget å köra Bond en gång till och återuppleva alla gammla minnen! vi hade det så bra, allt var så bra! Varför slutade jag dansa...?????Jag älskar det juh....

Här skulle det ha varit en bild, men det tog för lång tid att ladda upp den....synd...den kommer sen...på mig och Frida;)


Kommentarer
Postat av: frida

hjälp, vad är det nu för tokbild du ska sätta in...!?:)

2008-04-02 @ 21:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0