Äntligen klar...

Äntligen klar med mitt arbete, vilket betyder att man är mer eller mindre ledig från skolan ett tag nu! så skönt speciellt med våren utanför fönstret! Nu kan man vara ute hela tiden! Underbart! Bara inte allergin blir alltför jobbig i år så känns allt toppen!

Ikväll ska vi på middag hos mammi! ska bli trevligt! ska ta en cykeltur dit i eftermiddags solen! tror det räcker med en tröja! Å så luktar det grill ute! vill oxå kunna grilla, tyvärr får man ju inte det när man har ballkong...surt...så nu vill jag flytta till nått lite större, så man kan ha en liten uteplats eller en större ballkong där man kan ha en elgrill iaf!!!

Nu måste jag fixa till mig, så jag iaf ser ut som en människa...tyvärr är förkylningen ett faktum idag...mindre skoj...

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0