Vi klarar det...

NU när jag börjar fatta hur det här går till kan man ju skriva massor hela tiden...det mesta blir nog bara skit men iaf;)
Återigen en trist och ensam eftermiddag...inte nog med det så spöregnar det oxå...Antingen kan det väl vara massa fin vit snö och så där lagom kallt, eller sommar och bara soligt och skönt...Måste säga att jag saknar dem där sena varma sommarkvällarna...inte minst när det är sånt här väder...ska krypa ihop i soffan en stund och kolla lite på "Gilmore Girls" och äta lite kladdkaka....
Kram kram så långe....



Du och jag klarar de ihop,
färden är lång och bördan är stor.
Men jag vet att - du och jag klarar de ihop.
För den ena har styrkan och den andra har mod.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0