Skellefteå....

Funderar på att dra mig uppåt över nyår...tror att jag behöver lite norrlänska skogar och frisk luft...och kanske en å annan släkting....behöver få tänka och kanske vara lite för mig själv....jag vet ingenting å jag är bara så sjukt trött i hela kroppen...så väl fysiskt som psykiskt.....Vill nog bara få sova ut ordentligt och bara behöva bry mig om mig....

Kanske kan få låna någons bil oxå..så kan man hälsa på Frida kanske=) det vore ju nice! men får se hur det blir med allting....om jag ens kommer uppåt...

***********************************************
Saknar min pappa så sjukt mycket!!!
Älskar dig så!
***********************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0