Nyår...


Året som gått då...vad har hänt egentligen...vad har jag gjort...Det jag kan komma på just nu som var mys och betydde sjukt mycket för mig...var vår lilla mini semester på västkusten! Hade det toppen! Å förra nyår när vi var i sthlm bara vi...det var mys....Jag och mammi hade det iofs riktigt bra på kryssningen i sommras oxå! Det var verkligen hel nice..god mat och spa;) annars tycker jag att det mest har handlat om jobb och plugg....och en hel del berg-och-dalbanor....intressant...men dock så jobbigt....
Det jag känner att jag tyvärr missat i år är en tripp uppåt till skellefteå...men det har inte funnits tid...och det är svårt att åka bara över dagen lixom...men de kommer det med...i sommar iaf hoppas jag.....

Ska man ha nått nyårs löfte i år...?jag håller dem ju aldrig så det känns ganska onödigt...äta mindre godis...träna mer osv....kommer ja ändå inte hålla....men försöka går juh...annars ska jag lova att ha mer tålamod...om det nu går....ska inte ge upp...iaf inte nu och inte på en gång....allt måste få en andra chans....eller en tredje eller fjärde......eller????

Skulle själv kanske behöva lite mer pepp och förståelse ibland oxå...men jag måste orka...så har det varit i flera år nu..men av olika anledningar...jag älskar alla runt omkring mig! men just nu hoppas jag att ni förstår...jag orkar inte vara trevlig och bry mig om allting...inte just nu....


Även roligt att så många av mina vänner och dem runt omkring mig har bestämt sig för att skaffa en liten bebis! Hittills är det "bara" en som kommit till världen lilla söta Saga. Fler ska det bli! rent av 5 st till inom det närmaste halvåret! Själv får det nog vänta ett litet tag till....måste plugga klart först...eller måste och måste....jag vill nog plugga klart först...Bra att ha det gjort...tror jag iaf..och så måste jag nog komma på vad jag verkligen vill....Det får bli när det blir helt enkelt...

Vad händer 2008 då?? Det jag vet...är väl vinprovningen i Grythyttan och sen kanske en lite längre resa i sommar....och jobb och plugg så klart...resten återstår att se;)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!!
ha en mysig kväll och ta hand om varandra....
Puss och kram en skum banan;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0