Helt sjukt...

Alltså lite sorgligt är det att man sitter som klistrad framför tv:n för en idolfinal....jajaj visst det är ett roligt program..men hallå är det inte lite överdrivet att allting är "så fantastiskt"....känner mig som en gammal tant som bara sitter och klagar...så nu lättar vi upp stämningen lite grann....Det är ju gott med popcorn iaf;)

Har pratat med Frida även idag, å fan vad jag saknar den tjejen alltså! Visst jag vet att hon finns där jämt 25 timmar om dygnet om det är så, men gudars va bra det skulle vara att ha henne här, i Örebro. Vi kunde ses typ jämt som det var förut....När ska du flytta tillbaka egentligen?????????????

Annars börjar det väl kännas lite mer som fredagkväll god mat och lite smått och gott! och som sagt idol...

Imorrn blir det väl lite julklappar kanske...om vi nu kommer på vad vi ska köpa till alla...Brukar ha massor av idéer! MEN inte i år.......
Nu ska jag fortsätta proppa i mig popcorn...

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0