BITTER

Okey jag är färdig att börja gråta för si så där hundratrettioelfte gången idag!
Jag är bitter och arg...fan!

Det blev ett besök på vårdcentralen imorse..både på gott och ont..
Skönt att ngn annan säger till mig vad jag ska göra och inte göra..
MEN det blev inte som ja tänkt mig..
Nu är jag sjukskriven i 2 hela veckor!
Jag får inte sitta och ligga...utan bara gå och stå..
fick lite dunder oxå som jag hoppas kan hjälpa så att jag får sova iaf..
på dagarna har jag planerat in 3 promenader..dock väldigt långsamma...
en på morgonen, en vid lunch och en på em...

Idag har jag varit ute på en...
kanske en till sen...

Men fan vad surt det känns! Är det någon av er som inte har nått för er
är ni mer en välkomna att höra av er!!
Jag tar gärna emot sällskap!!!:D

så nu börjar mina två stående veckor...datorn är uppställd på
diskbänken, lagom stå höjd och sen blir det att hämta ut dunderkuren..samt
en promenad..och sen om två veckor jobbar jag i två dagar för att sen ta fyra veckors
semester...

Just nu känns två veckor förfärligt LÄNGE!!!
jag vill jobba...

Vi hörs! (antagligen en hel del!!)
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0