Fredag =

Idag innbär fredag att min älskade bror kom hem från sin lååååååååååånga jordenrunt resa! Så himlans gött å se honom! Visserligen ligger han typ fortfarande och sover så jag hoppas att han går upp snart så man kan få en riktig kram! Han kom från new york imorse så tidsskillnaden gör väl sitt just nu.... :(

Annars innebär fredag att det är helg och därmed 2 veckor kvar till semester!!! Skööönt ska det bli, och flytten är inte alltför långt bort då:) I helgen blir det en blandning av allting tror jag...nu sitter jag hos mamma, Danne kommer nog snart...middag och mys här ikväll. Imorrn blir det återigen ut för att kolla lite möbler...måste mäta och kolla...sen en vända till huset och till sist grillfest med mina kära kollegor!:)

Resten får ni veta efter helgen eller under helgen...svårt att veta nu vad som händer....igår var jag på spa-party iaf, det var härligt, vi satt ute i solen och drack en svalkande dricka och "spaade" våra fötter...gudars vad mjuka och lena de blev... :) behövdes kan jag säga...

Nu ska ja käka lite chips och dricka päronsaft:)

Kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0