På plats, på riktigt, i huset...

Nu är jag tillbaka! Har ni saknat mig????;) Flyttlasset gick som planerat i lördags och vi hade flyt! Det gick väldigt smidigt och snabbt! Vid 15 tiden var allt på plats i huset och alla snälla flyttgubbar och gummor åkte hem. Då satte jag och Danne igång med att fixa och trixa och nej vi gav oss inte förän allt sto där det skulle! Kl 23 tittade vi på klockan och insåg att vi var hungriga så tog lite kvällsfika och fortsatte sen halva natten! Nu har vi två kartonger kvar att packa upp, och de kan vi inte packa upp förän vi får våran sideboard som ska stå i vardagsrummet!

I söndags hade vi tänkt oss en snabb sväng till ikea, när vi kom dit fick vi den glada överraskningen att vi hade sällskap av resten av örebros befolkning...Så lika snabbt som vi hade tänkt att det skulle gå gick det inte....På em kom våra familjer och min nattis hit och käkade och hade trevligt....

Igår var vi hemma på fm, sen in till lägenheten för att slänga det som var kvar...sen gick Danne upp på stan för att dricka "cola" innan Ösk-matchen...jag tog en sväng till Nattis! Vi kollade på film och käkade varma mackor! Hämtade Danne och körde hem för att packa upp våra nya hallmöbler! Blev dock inte klara....

Idag Tisdag...ska vi en snabb vända in till Marieberg för att köpa ett vattenpass och lite mat..sen ska vi hem och fixa klart hallmöblerna och baka bullar! Det måste ju finnas nått å bjuda på när man får besök!;) Så nu hör ni av er om ni vill komma förbi och säga hej!:)

Kram på er och vi hörs snart! Känns såååå bra att vi äntligen är på plats!:) Jag älskar det här huset!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag paxar att komma lördagen den 7 (kan hela dagen) eller söndagen den 8 (måste vara hemma senast 4 för då ska jag tvätta). Fan vad skönt att bo i hus! Robban är mer och mer sugen så nästa sommar ska jag bara bo i hus! Skönt att allt gick bra!! Kram

2010-07-27 @ 17:15:52
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: soren

Vad ska ni med vattenpass till? Kom ihåg att fylla på med rakvatten!

2010-07-28 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0