Hemresa...

Fredag kväll....Vi håller på att laga en god middag...Denna gång kan jag faktiskt skriva vi, för jag har bidragit en del:) jag ska även göra efterrätten även om den "bara" består av glass, chokladsås (egen) och maränger:) men iaf!!

Idag åkte vi in till Stan, tog en dusch och sen en sväng på Stadsfesten...käkade världens godaste toast med kantareller och västerbottensost! Sen gick jag och min kära moster en vända på stan vi var väldigt effektiva:) sprang typ överallt men hann med allt! Köpte bland annat lite nya saker till huset:) Sen blev det till å handla mat, jag och min kära morbror åkte för att inhandla en himlans massa skinka! :) Den finns bara här uppe så jag måste juh ha med mig ett lager hem! :)

Nu ska vi strax äta förrätt och sen bara njuta av den sista kvällen här...jag vill inte åka hem! Men jag längtar juh så klart efter Danne! Imorrn blir det till att sitta i bilen hela dagen..ingen hit! men ja ska hålla utkik efter älgar! :) behöver se några fler! kanske dyker det upp ngn här ikväll, det vore juh roligt!

Vi hörs snart!

Puss och kram!!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Om du kan och vill får du gärna köpa med lite amrikanskt fläsk, skitgott att göra fläskpannkaka på :-)

2010-07-09 @ 23:08:15
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: frida

vad är det för skinka då?!

vad köpte du till huset?

2010-07-11 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0