Helg igen...

Så var det återigen Fredag! veckorna går sååå fort! Denna vecka har jag verkligen tagit tag i träningen, vilket känns sååå bra! så fortsättningsvis blir det....

Måndag: Step Styrka
Tisdag: Danspass
Onsdag: Promenad/springa
Torsdag: Yoga
Fredag: Gym
Lördag: Promenad eller vila
Söndag: promenad eller vila

Sååå gött! Nu kör vi!

Helgen bjuder på en hemmakväll ikväll, ska bli så skönt att umgås med Danne, känns som det var evigheter sen sist...över en vecka sen om jag tänker efter....hmmm...Imorrn blir det nog frukost med pluggtjejerna, en tur med bilen, och ev fotboll. Söndag blir det väl hästägarträff i Karlskoga:)

Nu ska jag fixa håret, efter ett jobbigt men skönt gympass. Det måste fixas nu...klippte av skiten igår....

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

bra att du kommit i gång med träning... jag tänkte ta mig ett ryck nästa vecka...

hur har du klippt dig?

2010-04-17 @ 11:18:59
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: Fia

Ta det lugnt med träningen älskling. Det är inte bra för kroppen att träna varje dag. Var rädd om dig!

2010-04-17 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0