Ensamt...

Imorse åkte älsklingen till sthlm på ngn kurs! uscha vad jag inte tycker om när han ska vara borta över natten...så tomt i sängen och ensamt...ingen som man kan hålla om, om man vaknar och ingen som håller om mig...bara skönt att vakna å höra hans andetag brevid mig..men inatt får ja klara mig själv...tomt och ensamt!

Idag har jag varit på stan med Fatima och Lottis! vi var på jobbmässan på Conventum och sen blev de lunch och snack på saigon mums! Nu är jag hemma en snabbis och sen ska ja vidare till mamma för att käka middag å mysa med henne! Ska å handla en tidning oxå som ja kan läsa tills mina ögon faller ihop ikväll...uscha vill inte sova själv...


Älskar dig Danne! och längtar tills imorrn kväll då du kommer hem till mig igen!!!


With every kiss and every hug,you make me fall in love...


Kommentarer
Postat av: Carita

Det är nyttigt att längta ibland.

Leo ja vad vill han ha? Kanske ett dataspel,playmobil travhäst,lego. Han blir nog glad för det mesta.

Kram!

2009-09-23 @ 22:23:41
Postat av: Fatima

Hej vännen

Hur gick det med sovandet inatt? Själv satt jag uppe aldeles för länge (som vanligt).

Ska snart ta itu med avhandlingen....skickar mitt underlag så kan du kolla vad jag skrivit. Det kommer mer men då har du iaf början.

kram

2009-09-24 @ 07:15:34
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Fatima

Hej

Jag kollade upp underklädessidan igen och såg att det finns massor med badkläder inlaggt där. Kolla längst ner på sidan så får du fram sidnummer. Det fanns mycket fint ;)

http://www.sensuelia.se/

kram kram

2009-09-26 @ 09:44:59
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0