Konstigt...

Både igår och i Onsdags hade jag och Fatima bra dagar:) det vill säga, vi lyckades producera text! nu känner vi oss nöjda och hoppas på att detta ska duga...vi skickade in texten till handledaren igår på dagen och väntade och väntade på svar, mest för att få höra att de duger...nu fick vi äntligen svar...och vad står det? Jo att nu väntar hon med kommentarer till prov ventileringen på tisdag...De känns så där...vi är nöjda så den biten känns bra...och handledaren har tyckt att vår text är bra så då borde hon väl inte tok såga oss på tisdag..eller....? Denna helg blir de plugg och lussebullsbak:)

Min andra hälft är i sthlm sen igår så i gårkväll hade jag en lugn kväll för mig själv...först träning sen skräpmat, tv och dator..för att sen avsluta dagen med att läsa skvaller tidningar i sängen och till sista säga godnatt till älsklingen!

Nu håller jag och Fatima på med sammanfattningen av arbetet innan de ska skickas in kl tolv...sen blir det en vända på marieberg, jag behöver handla mat och bläck till skrivaren....
Ikväll ska ja hämta Danne vid tåget och sen blir det fredagsmys och god mat:)

Hoppas allt är bra med er!?
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0