Trött...

Känner mig trött på mig själv, på livet, på allt....Just nu behöver jag nått att se fram emot något som JAG tycker är roligt....Hade sett fram emot en liten utflykt idag, inget märkvärdigt bara ta med lite fika och åka iväg en sväng...
Men så blev det tyvärr inte....Dagen spenderades på gymmet och sen blev det en cykeltur oxå i det fina vädret:) det var skönt!

Nu har jag precis käkat lite grann..men är fortfarande hungrig...får se om godiset får dämpa den känslan...
ska lägga mig i soffan nu och titta på Babben och Co och sen Hundtricket...har sett den förut men den är ganska bra och i brist på annat funkar den bra.

Snälla, snälla, snälla hjälp mig att förstå....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0