Sommar å sol!

Äntligen! får man väl lov å säga...efter dagar av regn är solen här! å riktigt varmt är det oxå! Har jobbat idag och hunnit med ett träningspass. Ikväll ska ja träffa mamma!:)

Igår åkte Danne å jag runt lite överallt å kollade på hus å vart vi vill bo:) nu har vi hittat ett som vi mer än gärna vill titta på...Hoppas vi får kontakt med dem bara....
Det ligger lite "lantligt" men ändå nära...jag hoppas jag inte skulle bli mörkrädd om jag bodde i ett sånt hus bara...de blir juh en omställning till tusen....Men visst vore det toppen! ett fint hus med stor tomt och hyfsat nära stan....Hmm vi får la se vart det slutar!:)

Hoppas allt är bra med er i denna härliga sommarvärme!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0