Lördag...

Lördag idag...jag sov länge medans Danne åkte iväg och jobbade. Nu sitter jag här vid datorn och försöker hitta biljetter till Sverige -  Danmark ikväll...det går inge vidare. Har ringt 3 olika som hade lagt ut biljetter på blocket men de va sålda...har ringt en 4e men han svarar inte....så antar att vi blir hemma ikväll....TRIST!

Har inga planer alls idag...både skönt och trist....imorrn blir det jobb iaf. De rinde från mitt andra jobb och fråga om jag kunde jobba imorrn, men fick tyvärr tacka nej då jag redan var inbokad på mitt första jobb....hmmm invecklat? Vänta bara tills jag blandar in mitt tredje jobb:)

Nee trist inlägg...men det är trist...jag har ju noll att göra....

Puss och kram å ha en trevlig Lördag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0