Neee...

Uscha vad jag inte mår bra...magen gör så jävla piss ont! Både igår och idag har den krånglat...idag fick jag iaf sovmorgon så har legat i sängen till typ nu...börjar jobba halv tre, och innan de ska jag till mamma å mata hennes kisse. Hade bestämt mig för att cykla idag (tog bilen igår) men nu när jag inte mår bra och regnet öser ner kanske jag skippar regnkläderna å hoppar in i bilen istället....vi får se...

De jobbiga med att ta bilen är att det finns typ 0 parkeringsplatser när man kommer hem sent...speciellt nu när de håller på å bygger lr va de gör...så antingen har man tur och hittar en direkt eller så får man åka runt några varv och hamna en bra bit härifrån...men men...som sagt får se hurja gör...men cykeln är absolut inte lockande just nu....

Ska lägga mig i soffan en stund å invänta att kramperna i magen ska ge sig...ha det så bra:)

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

har du provat att utesluta allt med laktos två veckor o sen hälla i dig ett stort glas mjölk?!

Värt att prova iaf...

2009-07-10 @ 11:42:10
Postat av: Fatima

Usch det låter inget vidare att ha så där ont! Hoppas det blir bättre snart, vi hörs och syns snart...den 8:e aug verkar funka även för oss!

kramar

2009-07-11 @ 17:20:33
URL: http://misssnoopy.blogg.se/?tmp=23173307

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0