Duktigt?

Imorse gick jag upp kl 07.00 drog på mig kläder och trampade iväg till gymmet:) kändes väldigt skönt efteråt att jag höll det jag sa..."träning på morgonen på torsdag!"och så blev det minsann! Hem å tog en dusch och sen vidare till vårdcentralen för att ta ett sånt där roligt Cellprov....ingen härlig upplevelse alltså. Men vem hade trott det!?

Sen hem igen en vända för att hämta grejer och sen vidare till univ. Hade förseminarie i ca en timme och gjorde ett åtgärdsprogram...spännande va!? Kom hem vid halv fyra tiden...och har haft ont i magen sen efter provet....mår illa...hoppas det går över tills imorrn....ingen hit att sitta i bilen ca 90mil och må illa....får bli en tidig kväll helt enkelt.

Ska snart fortsätta packa...men först ska ja kolla klart på " Sunes sommar" :) länge sen man såg den...

Hoppas allt är bra med er!? och att ni får en trevlig helg! för min del blir det massa släkt:) och begravning....

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0