bion..

Igår kväll var jag ute å käka med Linda, Lottis och Kristin på Grekiska kolgrillen:) hade verkligen jätte trevligt och åt gott. vid halv nio gick vi vidare till filmstaden å såg "män som hatar kvinnor" himlans bra film! men otäck oxå...satt på helspänn hela filmen så slockna direkt jag kom hem:) men som sagt bra film å väldigt trevligt sällskap:)

Idag sov jag länge...sen åkte jag upp på stan med Nattis:) gick å kikade lite grann...blev lite nya träningskläder...och nu har jag varit å handlat lite middag...ska prova på ett nytt recept...med kycklingfilé, hoppas de blir gott.

Försöker roa mig själv, då Danne har tagit sig en lur på soffan....booorrrriiinnngggg men har inte hjärta att väcka honom. Ikväll blir det melodifestivalen och lite glass kanske.

Hoppas ni har en trevlig dag!?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0