18e December...

Tiden går fort...men det är ändå lika jobbigt....!Idag är det alltså 4 år sen min älskade pappa gick bort i den där förbannade sjukdomen! Jag tycker att jag nyss satt här och skrev att det var 3 år sen...men som sagt tiden går.....även om man inte tror det...

Idag har jag jobbat med mina gamla:) tycker så mycket om dom! Men vid 11.40 tände jag ett ljus och hade några minuter för mig själv...sen gick ja in och kramades med min "favorit" tant...:)

På em var jag, mamma å brosan vid graven..la dit en fin krans och massa ljus....ikväll ska jag ocg Danne till mamma å äta. Behöver lite tid med dom....inte bara denna dag..men speciellt denna dag.

Nu ska vi strax åka:)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Carita

Tänker på dig och ger dig en styrkande kram.



Ses i morgon



Stor kram!

2009-12-18 @ 22:17:42
Postat av: Carita

Förlåt stärkande ska det väl vara? Jag har aldrig varit bra på svenska....

Kram!

2009-12-18 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0