Helgen...

Konserten för ett år sen var toppen,Konserten igår kväll va minst lika bra! Coldplay ägde!!!och precis som förra gången körde de mina favorit låtar "Viva la vida" "Fix you", "Scientist" och "Speed of sound" De lämnade även scenen för att spela mitt ute bland publiken! Närmare oss på sittplats! eller sittplats och sittplats...de flesta stod faktiskt här oxå....:) Hur som är jag som sagt toknöjd med konserten! De va häftigt när de blev mörkt och Chris Martin, sångaren i Coldplay sa att alla skulle tända lampan på sina mobiler och sen gjorde alla vågen...riktigt häftigt...!Det va även ett STORT plus att de delade ut gratis skivor efter konserten! Dock ett minus att jag inte fick någon...men ja va väl inte på rätt ställe...men är glad för de som lyckades få tag på en....
Kom hem strax efter 02...va ganska seg då...:)

Idag ska vi till mamma och fira henne! Hon fyller egntligen år imorrn men de passade bättre idag! Grattis i förskott mammi! Älskar dig!

Nu ska vi snart till Marieberg å fixa en present!

KRAM





Kommentarer
Postat av: frida

ge hon en grattiskram från mig

2009-08-23 @ 17:17:56
Postat av: Anonym

Hej vännen ! :D gläds med dig att du haft det bra i Sthlm ... det är du värd efter allt det jobbiga med magen ... Vi får ta och ses igen längre fram =) ha det bäst kram /T

2009-08-24 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0