Fort går det

Jaaa tiden går fort...ibland undrar man hur och varför....Idag är det sju år sen world trade center och ett år sedan en vän till familjen gick bort....Tiden går fast man ibland tvekar på att man ska klara av att gå vidare....det går men det är svårt, tufft och otroligt jobbigt.....

Idag sitter jag hemma å pluggar...jag tror att det har gått lite bättre idag...men inte bra...har lite frågor som jag får ta med mig till lektionen imorrn...Och resten av em ska jag nog läsa lite grann och skriva ner lite svar på några frågor...Måste ligga steget före, för nästa vecka är det massa annat som kommer ta min tid....På Onsdag ska vi åka till sthlm, globen och se COLDPLAY och torsdag till freda ska jag vara barnvakt...så nu får jag planera...

Hoppas ni mår bra! Sköt om er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Kristin

Skönt att det går bättre idag. :) Har suttit lite med grammatikövn.boken och det har gått hyffsat, nu håller jag på med frågorna till i morgon. Går lite bättre det med men är osäker på en del - så klart!

Imorgon är det träning igen, kan säga att jag har träningsvärk på insidan av låren idag, så den nya maskinen tog nog. :)



Ses i mmorgon kl 8! KRAM!

2008-09-11 @ 15:11:43
URL: http://snowseesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0