Tisdag...

Sov länge imorse...tänkte att då skulle jag väl orka med univ idag...gick upp gjorde lunch och tittade lite grann på Vänner=) Sen cykla jag till plugget...hosta å näsan rann som 17 på hela lektionen...och idag hade jag BESTÄMT mig för att träna..oavsett hur jag mådde...så jag å Kristin åkte till gymmet direkt efter lektionen...å var där i ca 40 min....jag är död nu...ont i lungorna när ja andas å hostar ( om möjligt) ännu mer.....ingen bra idé det där med träning alltså...men men jag var där för jag hade bestämt mig...så är det bara....

Nu ska jag snart fixa lite mat...tror det blir Chilikassler idag...D kom hem tidigt idag, vilket var en mysig överraskning=)
Hoppas ni har det bra ute i höstsolen!?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte helt säkert vad jag valde...Pinsamt jag vet! Det var den med samtal i skola och förskola och den om identitetsskapande eller föräldrar och skola. Jag kommer inte ihåg vilken jag valde som första val...

Ha det bäst! Kram:)

2008-10-14 @ 19:49:22
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0