SOS....

Usch å fy vad tiden går fort...nu sitter jag här igen och försöker få ihop ett bra examinationsarbete! Tyckte nyss jag satt här å kämpade med tentan...men det var visst snart 5 veckor sen....konstigt det där....
Var på univ idag...helt okey faktis var bara film å högläsning idag...heheh=)

Sen cykla jag hem (!) i blåsten å var slut när jag väl var hemma, men tänkte att jag skulle våga mig på att cykla idag...å se det gick! Men så mycket mer än så blir det nog inte förrän medicinkuren är slut....

Nu ska jag strax fortsätta skriva...men det är tungt när man egentligen inte ens vet vad uppgiften går ut på...
*********************************************************************************************************************************
Where are those happy days,
They seem so hard to find,
I tried to reach for you,
But you have closed your mind,
Whatever happened to our love?
I wish I understood,
It used to be so nice, it used to be so good,

So when you're near me,
Darlin can't you hear me?
SOS...........

I wish I understood,
What happened to our love?
It used to be so good.....

**************************************************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0