f*******

Okey måste skriv av mig...det måste jag alltid när jag är arg....som sagt läste jag halva natten för att inte ha så mycket idag...hade ju varit toppen OM jag hade läst i RÄTT bok....ja så är fallet jag har suttit å läst 80 sidor i fel bok....toppen....rätt författare men fel bok..och inte nog med det...när jag kom på det så började jag så klart läsa i rätt bok...men efter ca 50 sidor så tyckte jag verkligen att det jag läste inte hade nått med de andra böckerna att göra...så jag frågade Kristin...och det visade jag att jag hade fel bok igen! fortfarande rätt författare och till och med rätt titel men jag tror att detta är en betydligt äldre upplaga vilket gör att det inte står nått av värde för mig...jippi...så nu ska jag iaf få låna den rätta boken av Kristin senare idag...å sen ska jag läsa mina 268 sidor tills imorrn....

känns förjävla surt nu alltså!!! Så går det när man blir glad för att slippa köpa alla böcker, genom att låna dem från bibblan, där de tydligen har stått sen stenåldern....blääääääää
Så nu får jag väl unna mig en lunch och sen åka till univ....men fan va sur jag är alltså!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0