Life sucks...

Okey kanske va lite å ta i...men det är så det känns just nu...När man äntligen har nått roligt att se fram emot, så ställs det in...så nu är jag tillbaka på ruta ett å ska försöka tänka positivt...Ikväll är mammi här å myser med mig! Det är jag väldigt glad över! Imorrn ska jag försöka sova länge...(svårt utan Danne) och sen ska jag skriva lite mer, sen har jag lovat att köra mammi till tåget, men innan det ska vi nog försöka hinna med en lunch!

Kvällen består av varma mackor och tv...plus mys med mammi som sagt! Sen blir det nog att krypa ner i sängen med en ny veckorevyn som sällskap...det blir nice! Jaa jag tycker fortfarande om den tidningen...den ger mig iaf lite energi!

Blev inget lussebullsbak imorrn vilket känns trist...funderar på att unna mig att köpa "mama mia" filmen imorrn...men det kanske är onödigt...?Den gör mig iaf glad för stunden...

Gudars vad jag önskar att allt blir bra...jag orkar inte mer nu.....förstå det någongång....

 
  PLUS    PLUS   ÄR LIKA MED
en filt                        Ljus                                      en bra tidning                                  KANON!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

När tidningen är läst och ljuset brunnit ut är du välkommen till min blogg för en utmaning:)

2008-11-27 @ 22:36:05
URL: http://pz2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0