kan ta me fan inte vara sant...

Då var det dags igen...ligger i soffan, med filtar, te, en rinnande näsa, ond hals, och en aning feber....YES! jag tror jag var pigg och kry en vecka....hann precis börja träna å känna att jag var på väg tillbaka efter mina tre veckors sjuka...men nej...då var man tillbaka igen i den sjuka rutan....

Imorrn dags för ny kurs igen, matte denna gång...känns så där, men skönt att det inte är så mycket att läsa, dock fler dagar på univ...men det är det nästan värt!

Nu ska jag återgåt till soffan och kolla på filmen på 4:an, tror den heter " hemma bäst" verkar helt okey=)

Hoppas allt är bra med er! Ha en underbar natt tillsammans!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0