Onsdag...

Visst är jag bra på rubriker....not...men iaf..Idag har jag varit på univ och haft föreläsning...det var sååå kul för det var två killar som gick i 4:an på en skola här i stan som vad med oh höll i föreläsningen=) Den handlade om barns inflytande och dem var såååå duktiga!! En annan är ju super nervös bara av att redovisa för klassen lixom...Beundrar dem små liven!=)

Ikväll blir det nog lugnt...det är ju onsdag och det betyder juh faktis Gray´s anatomy!!!=)
Sen massa sova...känner mig lite konstig...mår typ jätte illa...hoppas de går över snart...för vi ska käka stuvade makaroner ikväll=)

Nej nu ska ja fortsätta lite med mitt arbete å sen lägga mig i soffan....eller möjligtvis tvärt om...


image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0