Lyckat ändå;)

Kvällen igår blev helt kanon=) Fick massa roliga saker...Först å främst så kom Danne hem så det var helt klart bäst! Fick en weekend resa av honom! vart jag vill;) ska bli toppen! sen fick ja presentkort, örhängen, en vas, film, och en till resa! Till sthlm och Wallmans Sallonger;) TOPPEN! och så pengar. Alltid bra att ha! tror ja ska unna mig en massage! har så ont i ryggen...blääää och nu har det ju öppnat ett spa i vår källare så dit borde man ju kunna ta sig!

I morse följde jag med Danne till fagersta och satt i hans lägenhet där hela dagen...Plugga lite och sen hyrde jag två filmer..." Underbar och älskad av alla" och " beacuse i said so" två faktis ganska bra filmer...så massa godis till det...blev en eftermiddag helt för mig själv..å jag kunde göra precis vad jag ville....så skönt!

Ska snart lägga mig tror ja, så kanske den här förkylningen eller vad det är går över snart...är seg i hela kroppen, å sova är jag juh himlans bra på, så det blir bra det;)

Puss och kram!  och tack för alla fina presenter och sms!

Kommentarer
Postat av: Lajpe

Hej! Vill du få gratis presentkort? Då ska du bli medlem hos Gratismode. Du behöver bara värva drygt 12 medlemmar eller göra andra roliga gratiserbjudanden för att du ska få ett presetnkort värt 300 kronor hemskickat! Smidigt och enkelt. Bli medlem här http://www.gratismode.se/?c=11434 Puss och kram!

2009-03-24 @ 17:30:49
URL: http://lalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0