Saknad...

Jag har saknat er, saknat att skriva av mig så nu är det väl dags för ett nytt försök? Får se om det håller eller om det bara blir tillfälligt...hur som känns det bra just nu...

Idag är jag hemma från jobbet, efter sviterna från en jobbig förkylning är jag fortfarande trött. Jag har mycket tankar i skallen, vilket antagligen leder till att förylningen blir ännu mer påtagllig eller så är det tvärt om...att tankarna kommer när jag redan känner mig nedsatt...

Denna vecka känns lång, men samtidgt väldigt full...det blir en bra vecka...samtidigt kan jag inte låta bli att längta till helgen...då får jag andas igen och ta allt i min takt...lite på halvfart..och lite långsammare...

Vi hörs!

kram



Kommentarer
Postat av: JC

Hoppas förkylningen går över, har en liten Saga som just nu inte är på topp heller. Krya på dig

2011-03-07 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0