Gött

Med eller utan kommentarer here we go!

Idag har varit en sån där jobbig dag, psykiskt jobbig för mej... Jag tänker inte gå in djupare på det men ja en känsloladdad dag...

Sen hamnar jag på dansgolvet och alla känslorna flyger ur mej i en himla massa härliga danssteg! Det är så befriande att dansa allt sköljer bort som en våg... Jag älskar att dansa, släppa loss till musiken! Direkt när musiken kommer igång börjar min kropp röra sej som på automatik... Det bästa!? Jo att jag kommer få göra detta tre gånger i veckan fram till sommaren!!!! Hur bra!!!!?

Redan imorgon igen....
Detta skulle egentligen bli ett inlägg om en härlig semester men så blev det inte... Det kommer....

Vi hörs!!! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0