Tandis

Okey solen lyser och jag får verkligen vårkänslor!!!! Underbart!

Kom nyss hem från tandläkaren som jag varit väldigt nervös för hela dagen!!! Laga hål är inte min grej... Bara gjort det en gång förut och det var lääääänge sen. Hur som såg Anders ( tandläkaren) direkt att detta inte var en situation som jag direkt är ett fan av.. Så han berättade vad och när han skulle göra saker...

Bedövningssprutan gjorde inte speciellt ont och tandsköterskan var oxå sååå snäll och förstående! Jag blundade hela tiden.. Halva skräcken är ju att se hur dem ser ut och alla redskap.. Den andra halvan är ljudet från borren...

Berättade att barnen på jobbet undrade om jag oxå fick leksak eller nått när jag skulle till tandläkaren..då fick jag tre stycken;) så nu kan jag visa att även jag var duktig:)

Hur som nu är jag hemma, inga hål i tänderna och bedövning upp till näsan! Nu vill jag att klockan går fort så jag får äta:D

Vet ni vilken låt tandläkare gillar bäst?



Love me tender....;) haha!


Kommentarer
Postat av: Stina

Å jag som tycker set är skönt att gå till tandläkaren. Jag kan inte påverka någonting så det enda jag kan göra är just ingenting, så det är bara att ta det lugnt. När jag hade tandställning hette min tandläkare Anders, hur bra som helst!! En gång frågade han om jag låg å sov :-)

2012-02-29 @ 19:25:23
URL: http://mylifemamastina.blogspot.com
Postat av: Frida

Jag avskyr tandläkaren oxå, men har heller aldrig behövt göra nå direkt. Men min moster som oxå har skräck brukar stoppa hörlurar i öronen och poppa musik på hög volym. Det är det bästa säger hon

2012-02-29 @ 20:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0