Reklam

Jag är inte mycket för att göra reklam här... Men nu tänker jag göra undantag!
Idag har jag fått ett nytt favoritställe!! Lill ' Annas nya café, ligger på Vasagatan 13 i Örebro. Nyöppnat förra veckan och herregud vilket mysigt ställe och gott fika! rekommenderar detta ställe starkt!! Så har ni inte hittat till Vasagatan än är det hög tid för det nu! Jag kommer bli stammis!! ;)

Ännu bättre blev det ju idag med gruppen "glöd" s fantastiska röster! Julsånger, pepparkakor och allt för en bra grej! GLÖD skänker nämligen alla
Pengar till barncancer fonden, HUR BRA!!!???

Vi hörs!! KRAM!


Kommentarer
Postat av: Linda Lundh

vilket mysigt ställe :) dit måste vi gå nån gång

2011-11-28 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0