Bra!

Idag kan jag kanske lugna ngn av er å säga att på tisdag ska jag få ta lite prover för att kanske lyckas komma fram till varför jag svimmar ibland, ska bli skönt att få det avklarat. Dock trodde jag inte att man behövde läkarintyg för att ta prover men så va det visst.

Snart är det dags för veckans bästa timme, då ska jag få göra det som jag tycker att jag är bra på,sin jag älskar att göra och som alltid gör mej på bra humör! Det ska dansas som tusan!!:)

Denna fina pepparkaka fick jag av en av mina stjärnor idag! Helt bestämd om vilken jag skulle få oxå.. Glad blir man!!

Vi hörs!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra siri!! Nu blir jag nöjd, och så vet du att du höra av dig när du fått svar på det...

Kram F

2011-11-17 @ 15:04:49
Postat av: Johanna Mårs

Jag ber till Gud att det inte är borrelia!!

Är tyvärr en vanlig början-på-sympton.

Men nääää det är klart det inte är :) ska inte

Skrämma dig goding!!

Svara på mitt sms nu nu nu & hoppas du blir

Rik på bingo lotto så vi kan åka på semester. Kram <3

2011-11-17 @ 19:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0