Kul...

Haha kunde ju inte annat än skratta rakt ut när jag läste signatur "travtokig"s kommentar på förra
inlägget!! Svar på tal får det bli! Travhelgen på Axevalla är alltid i början
på våran semester, detta innebära att OM jag följer med
på detta följer sedan D med mig på det jag vill...alltså ge och ta!
Kriteriehelgen, okey den är helt okey..rätt roligt att kolla på hästar MEN även skönt att
Komma bort, äta god mat och slappa på hotell....
Sist men inte minst, min andel på rixhästen kom till genom att D köpte den då han då fick
en månad gratis på ATG-live! Alltså inget jag valde själv, skulle aldrig välja det själv heller!
Inget  av det du skrev
är på grund av att jag gillar trav..utan följer med
och ställer upp på det D verkligen gillar!!!
 så med andra ord så står jag fast vid att mitt framtida travintresse
KANSKE väcks till liv imorrn....
;)


Annars då?

Te för ond hals - check!
Glass för feber- check!
Nässpray för näsan - check!
Slapp i soffan - check!
Juice med C-vitaminer - check!
Frisk och kry imorrn.. - återstår att se.........


Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: frida

men huvva är du sjuker... stackare.. hoppas danne passar upp på dig :) Och att du får vara frisk i veckan.

kramar!

2011-05-29 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0