Allergi

Allergin har slagit till på riktigt, tillsammans med en förkylning...
Igår hade jag nästan svårt att andas så jag sov i flera timmar efter jobbet...det tillsammans med feber...Under natten har jag knappt sovit..men när det är dags att gå upp så mår jag bättre...
Så nu sitter jag här på jobbet...glömde ta med mig en bulle som jag fick av min fina kollega!
Får smygäta den sen när barnen inte ser;)


Men trots denna förkylning är jag glad..Mitt hjärta tar med mig till
Elitloppet i år!!! jag gillar inte trav överdrivet mycket men detta ska bli riktigt roligt!!!
Kanske öppnar det upp för mitt framtida travintresse;)
På söndag är det dags!


Ikväll blir det god middag med mamma och några goda vänner! mys!

Nu ska jag jobba igen..

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Travtok

Vadå framtida travintresse?? Vad jag vet och hört så brinner du för travsporten. Du var visst och inspekterade ett föl förra helgen och varje år åker du till trippeltravet på axevalla och till kriterieauktionen m.m.... Dessutom är delägare i Rix-hästen. Det verkar som att du är har ett brinnande travintresse redan!! Förneka inte det!!

2011-05-27 @ 17:13:25
Postat av: Anonym

k

2011-05-27 @ 17:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0