Nöjd...

Seriöst, hur länge ska man ha ont i ryggen???
Vårdcentralen sa att jag skulle räkna med en vecka..men hallå!!? hur tänkte
de då? jag ska jobba imorrn...
jag kan fortfarande inte röra mig som vanligt och det gör ont precis hela tiden...
dock har jag en massage inbokad imorgon fm som jag hoppas kan hjälpa lite iaf..
jag råkade nysa förut och då blev det ännu värre...benen bara ramla ihop...
Det måste bli bra nu! jag jobbar för sjutton med barn!!!


Idag då..har vi varit ute en sväng...Danne får gå runt med Asta 98...
Det är iaf så det känns...fort går det inte..men vi har iaf lyckats inhandla ett
nytt bord till tv-rummet, en filt, ljuslyckor och blommor och krukor till baksidan:D
Tv- rummet kommer inom kort att gå i svart och lila, så nöjd!!!
dock är det nya bordet i ek..med silver ben...

Nu står maten i ugnen och jag är hungrig som en gnu..eller jag
skulle nog kunna äta en hel gnu!!!

Hur har ni det?

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: jc

grattis om du klarar dig med en vecka,var borta tre veckor från jobbet senast. Ligg på rygg på golvet med benen i 90 grader uppe i soffan så avlastas ryggen, typ en liggande stol. Måste du sitta rulla en handduk och lägg i svanken. Kram & krya på dig

2011-06-19 @ 20:01:44
URL: http://httpr://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0