Måndag

Så var det måndag igen, jag har precis landat i soffan efter
en härlig dag...
Ryggen är bättre vilket gör mig väldigt glad! jag stannar hemma två dagar
till, precis som sjukskrivningen säger...dels för att se så att det verkligen är så här bra,
dels för att läkaren sa det och dels för att jag behöver lära mig att röra mig normalt igen..
Det gör fortfarande ont när jag suttit och ska ta mig upp...
men som sagt inget jämfört med hur det har varit:D

Stina, E och E gjorde min dag mycket bättre
de kom och hämtade mig och vi drog till ikea!
Jag insåg att en kundvagn borde alla med ryggont ha hemma..
gudars vad skönt det var att hänga på den...
kändes inte som att ryggen blev jätte belastad, samtidigt
som jag fick en promenad:D
sen hem å fika.

När Stina hade åkt, hamna jag i soffan framför ett vänner avsnitt..
dock bara i några minuter, innan de knackade på dörren..
då kom svärföräldrarna på besök:D trevligt var det!
fika igen...

Nu har jag och D varit å handlat..som vanligt blir det
dyrare än vad ja tänkt mig...
Jag lagade en godkänd middag och D fick ta hand om disken
efteråt..någon rättvisa ska det väl vara;)

Nu fortsätter vi med mys och slapp i soffan..

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0