grill...

Jag älskar verkligen vårat hus, jag gör verkligen det!
MEN igår när vi kom hem kände jag ändå att det var tråkigt att komma hem,känns som att semestern är över...jag vill åka på fler och längre äventyr..
vad ska ja se fram emot nu?

Sov länge imorse..skönt att sova i sin egen säng iaf...

sen har dagen gått i ett, handling, städning bakning..
sen kom svärföräldrarna och Dannes farmor på middag:)
Det blev grillning och en god kladdkaka till efterrätt......
Nu ville jag åka på en cykeltur, me får inte med mig D, så funderar på att
ge joggningen en chans kanske...:S

Först några bilder från underbara västkusten!
Neee jag ger upp..det tar föööör lång tid!
Försöker igen imorrn...shit.

VI HÖRS!
KRAM


Kommentarer
Postat av: jc

japp, det kändes tråkigt att komma hem, har aldrig haft den känslan förut

2011-08-01 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0