Julfix

Blir så trött på mej själv, varför ska jag envisas med att handla hem olika saker till jul i tron om att det ska smaka bra!?När jag gör detta år efter år och varje gång sitter jag vid bordet och undrar varför jag köpte detta hemska!!!?

Seriöst den obligatoriska "röda" osten är ju inte så mycket mer än just obligatorisk! Julknäcke smakar mycket bra hemma hos andra men inte här.. För att inte tala om den hemska skinkan jag lyckades prestera igår..

Note to myself: KÖP INTE DESSA VAROR NÄSTA ÅR!! du blir bara besviken....

Heja vilket muntert inlägg... Bättre kommer... Nu ska här kläs granen... Och smaka en eller två av mina nybakta platta kanelsnittar!

Vi hörs!!! KRAM


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Man lär sig med åren... Jag gjorde ingen julskinka för den får jag bara kasta (finns färdig i skivor på coop) ingen äcklig röd ost utan god cheddar, köpte gott kallskuret som lufttorkad skinka och olika goda korvar. Jo mammorna tittade lite skepptiskt... Men de åt snällt ;) Å bästa av allt, resterna smakar gott =)

2011-12-27 @ 09:46:20
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0