Ojojoj ojojoj

Tiden går på tok för fort...
fyra veckors semester och två veckors sjukskrivning känns som max en vecka..
jag älskar mitt jobb och längtar faktiskt riktigt mycket efter "mina" goa ungar!
Men jag ska inte njuga..det är UNDERBART med SEMESTER!


igår var vi på en dagsutflykt..hamnade i Motala för lunch,
på cloetta fabriken och till slut lite fika vid stjärnsunds slott..
Världens mysigste med mitt hjärta.

kvällen blev det besök i vintrosa och ett kvälldopp
i ånnaboda med min kära svärfar!
Tur att ngn vill bada med mig!:D

***********
idag har jag sovit på tok för länge men är ändå trött...
ska snart ute å repa lite på mn cykel, behöver den ju på måndag :S
Och senare blir det ett besök i Karlskoga tror jag:D

Nu njuter vi till tusen...sista semester dagen....

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0