Energi av härliga människor!!!

Börjar tycka att jag skriver här på tok för sällan, håller ni med?

Dagen idag har varit riktigt bra! slutade tidigt på jobbet, sen blev det ett otroligt och roligt zumbapass! jag har redan träningsvärk, men så ska det vara!!! skönt! Finns många härliga människor där som ger mig massor med energi,som får mig att utmana mig själv! ta i allt vad jag orkar och bara rocka loss;) plus en riktigt bra tränare som peppar och sjunger med i låtarna, härligt tycker jag..sånt gör mig glad!

Sen när jag kom hem fick vi trevligt sällskap till kvällsfikat av Jörgen, Linda och Saga! MYS i världsklass!

Nu ska jag börja tagga ner och ladda för en lång arbetsdag imorrn...

Jag behöver fler dagar som denna! Plus lite mer vår oxå!


Vi hörs!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker du skriver på tok för sällan!!

2011-04-15 @ 18:43:14
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: JC

Om du skriver för sällan???

Skriv för din egen skull och inte för andras, så blir det bäst. Kram på dig

2011-04-18 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0