Tidig dag

Slutar som ni vid det här laget borde veta tidigt på tisdagar:) Idag var första tisdagen på länge utan några måsten när man går ut genom dörren på jobbet. SKÖNT! jag åkte hem med en bil som låter som att den ska gå i tusen bitar..jag är glad att jag tog mig hem! Avgasröret är paj och på fredag ska vår lilla pärla till doktorn:) Hoppas besöket inte blir alltför dyrt bara....

Kom som sagt hem satte direkt igång att måla uppe på "kontoret" gick både snabbt och bra. I väntan på att färgen skulle torka (2 timmar) så tog jag en låång dusch, sen blev det till att somna på soffan..men där får man inget gjort, vid 16 hämta jag Danne vid tåget. Jag stannade ute för att fixa lite i trädgården...plockade upp massor med äpplen som ramlat ner, fick slänga det mesta då djuren varit hungriga. Tog dock in några stycken..vi ska prova dem utan skal ikväll..kanske tål vi att äta de då...men är ni sugna på äpplen så titta gärna förbi...vi har dock inte massor massor kvar men en del sitter fint i trädet. Jag planterade även ut en blomma jag fick av vännerna i lördags:) Lavendel, jag har allt annat än gröna fingrar så jag är ganska stolt över att jag fixade detta....

Danne var inne och fixade middag, idag blev det pannkakor:) Mums! Nu har jag målat en gång till och spacklat lite på väggen..jag är ganska duktig på det (om ni frågar mig) man lär sig mycket när man bor i hus...Danne fixar iofs det mesta då jag tappar intresset på tok för fort, undra vad det kan bero på?...spackla är ju inte så roligt..jag hamnade här istället, känns som en mer given plats för mig...:)

Undra om jag ska unna mig lite glass ikväll när det är dags för lite idol...?vad tycker ni...

Hoppas ni har en bra tisdag!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Är glass!!

2010-09-21 @ 20:20:28
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0