Jäkla skit!!!

Kom hem från jobbet förut och bestämde mig för att ringa mingla och berätta igen om jackan och min hand, eftersom de sa att jag skulle höra av mig så de kunde ersätta mig. Japp mycket riktigt...jag har tyckt sen innan att han som jobbade där var ganska dryg...och mer bevis på det fick jag nu!

jag sa som det var och han visste så klart direkt precis vem jag var och varför jag ringde, sen säger han att han inte kan göra nått och att det var hans bror jag hade pratat med...KOM IGEN FÖR FAN jag vet att det var han för 1- vi har ätit där så många gånger så jag känner igen hans röst, 2- det är alltid han som svarar 3- Han viste direkt vem jag var när jag berätta. Han frågade till och med hur det va...men samtalet kom igenstans jag var arg och han sa att han inte kunde göra nått....jävla gubbe! Jag kan inte gå in å visa handen nu för det syns inget längre men gör ont, plus att jag antar att om jag gick in där skulle han påstå att han aldrig sett mig! Men herregud ska man behöva ta de fulaste kläderna man har och ha handskar på sig när man går ut och äter IFALL ATT JAG RÅKAR FÅ ETT STORT JÄVLA LJUS ÖVER MIG OCH EN HIMLANS MASSA STEARIN?????????????????????????

Så för att avsluta det hela ska iaf aldrig vi gå tillbaka dit mer, glöm de jag har skrivit om bra mat. Han som jobbar där är en dryg gubbe med noll servicekänsla at all! Och de tyckte ja iofs innan oxå...så vill ni ha god mat och en trevlig stund gå vart som helst men inte på MINGLA....undra om jag ska sprida dåliga rykten om dem på facebook oxå....samtidigt kan man juh undra om ngn lyssnar på mig.....?

Nu ska ja snart käka mammas supergoda pastastubbar och kolla på "halv åtta hos mig" eller snart å snart...om en timme...först hoppas jag att mamma kommer förbi och säger hejdå...vem vet när vi ses igen?

Vi hörs!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Jävla gubbe!!! Vet inte vad det var för jacka du fick stearin på men att stryka med läskpapper ska tydligen funka. Läskpapper fanns att köpa på bokhandlar förr, vet inte om de har det längre.



Hoppas det blir bättre med handen snart!

2010-09-06 @ 19:21:58
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: frida

stäm dom! :)

2010-09-07 @ 12:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0