Helgen

helgen har varit perfekt! I lördags hade jag som sagt besök av lite vänner:) Fika och snacka om allt som vanligt:) en trevlig em hade jag iaf! Kvällen blev den en hyfsat middag (jag hade i för mycket soya) men de gick att äta iaf:)

Igår blev det först till att rösta och sen på kalas i karlskoga:) Jag tror Leo blev nöjd med presenten han fick, en tröja med spindelmannen som han hade på sig sen:)

Valet ja...ibland undrar man juh..hur sjutton kunde 6% av Sveriges befolkning rösta på SD som nu får sitta med i riksdagen!? För mig är detta obegripligt!Det skrämmer mig och jag undrar hur sjutton ni tänker! Jag hoppas att ni inom en snar framtid inser att ni valde fel....Dock ska man väl komma ihåg att 94% inte röstade på SD..det tackar jag för!

Nu hoppas jag att min andra halva snart kommer hem så vi kan börja riva tapeter:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0