Helg!

Helg igen och denna är efterlängtad som vanligt, men lite extra mycket nu! ikväll kommer mamma och Pelle hit, inte träffat de på 6 eller 7 veckor vilket är lääääänge!!! Så har sett fram emot den här kvällen sen dess! Jag har fixat med maten så allt är klart eller iaf halvklart tills de kommer...vi ska grilla och potatisen ska in i ugnen men det kan jag inte göra förän de kommer. Jag har dock gjort en fetaost sås, sallad,fixat allt som ska in i ugnen och gjort förrätts apetitretare a´la Ernst:) det gick dock inte lika smidigt för mig...blev mest kladdigt men huvudsaken är att de smakar bra sen...

Nu tror jag att jag ska springa upp och fixa till mig lite...kan juh inte gå runt i mjukibyxor jämt..(???)

Danne sitter å läser en katalog till hästauktionen och har knappt tittat på mig sen han kom hem, skumt!...han som sa igår att han skulle städa när han kom hem...tur att ja fixade de då;) Ryck upp dig nu, vi får finbesök!!!!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

men säg till han då! ni skulle ju som sagt finbesök!

Mysbyxor kan man ha när man vill var man vill, men framför allt så har man det istort sett ALLTID hemma ;) vem vill gå i jeans o stela kläder hemma när man kan mysa runt :P



gissa vem! :P

2010-09-03 @ 21:01:57
Postat av: frida

klart det va jag :)

2010-09-04 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0