Fredagsmys med irritation...

Fredagsmys med irritation är vad det blev, nee inte mellan mig och Danne utan mellan mig och partiledarna på tv:n....Jag blev iaf klokare när det gäller valet på söndag, men herregud vissa av de där borde nog sluta jobba...Har ni bestämt vad ni ska rösta på? Kanske har ni förtidsröstat? jag tycker att det är ganska roligt att gå iväg å rösta traditionsenligt på söndagen, iofs är det bara 2:a gången ja röstar så jag kanske ändrar uppfattning inom kort....Hur som så tror jag att jag bestämmer mig helt i sista sekund...jag velar...jag tycker olika i olika frågor...men men vi får väl se:) Vad tycker ni? är ni blåa eller röda???:)

Nu har jag nyss bakat kolakakor igen! jag lyckades denna gång vilket känns bra! Just nu har jag även en sockerkaka i ugnen. Snart kommer några vänner hit:) trevligt!

Hoppas att ni har en bra lördag!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska ni fika ihjäl er :P muffins, kolabollar, kolakakor och sockerkaka...:P

2010-09-18 @ 20:08:14
Postat av: frida

sant så sant :P

2010-09-18 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0