Fredag

Det är fredagkväll, Lady gagga pumpar ut ur högtalarna och maten står på spisen. Vi har alldeles nyss kommit hem efter en heldag med jobb och en runda på marieberg. Idag stod klädsel till dopet, lampor till köket och helghandling på schemat. Jag hittade en lila topp på sisters Danne köpte en tröja och byxor (inte pga av dopet) och sen var jag och plockade upp en beställning  som jag hade gjort på mangarum.se ett &-tecken med texten "Daniel och Siri 2006-04-30". Det blev riktigt bra och den ska bli placerad på den kommande sideboarden i vardagsrummet...Var in å fråga om den va på g snart..men de hade bara fått hem 2 lådor på den...(???) skumt;)

Doppresenten blev äntligen klar idag! Inget gick som det skulle men nu hann den äntligen bli klar! Jag anställde en snäll kollega för det sista fixet...vågade inte ge mig på det själv, även om det va tanken från början..men tänk om det skulle bli fel...hehe....Nu återstår bara att se vad Linda, Jörgen och framförallt Saga tycker om den! Vad det är? det får ni veta på Söndag!

Snart dags för färsk pasta med ngn sås med skinka å parmesan ost....Danne fixar. Sen blir det Idol!:)
Hoppas ni har en riktigt mysig kväll!

Vi hörs!

KRAM

Ps. Gör jag ingenting rätt???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0