4

Dagens jobb har gått galant, jag är lite trött i skallen bara. Nu ska vi snart käka och sen blir det ut en vända för att inhandla tapeter! Äntligen ska vi få ordning i kontors rummet:) Eller äntligen vi har ju inte bott här så länge men sen jag va här på visning och vi bestämde att vi ville ha detta hus har den hemska tapeten fått mig att vilja kräkas!

Idag insåg jag att jag endast har 4 jobbdagar kvar på jobbet, det gör ont i både hjärta och mage men jag hoppas det blir bra! Fick idag en superfin blomma och gulligt kort från alla underbara barn och föräldrar! Heja vad jag kommer sakna er! Tack så mycket! :)

Nu ska vi strax käka hoppas jag:) Danne gör stuvade makaroner!!!!!äntligen! ;)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0